Ny blogg - Nytt allt!

Kategori: Annat


Hej alla sötnosar! :love:

För att beskriva det hela kort, så skulle man kunna säga att detta är en nystartad skönhetsblogg (som snart kommer vara) berikad med härliga skönhetstips - från topp till tå!

Jag som driver bloggen heter Nathalié, men kallas för Nate. ;) Jag är 16 år fyllda och enormt skönhetsintresserad. Många av er känner säkert igen mig från min förra blogg, JustAnotherLesbian. För att slippa frågor kan jag konstatera redan här att jag inte är lesbisk - eftersom min gamla blogg var i underhållningssyfte var inte mycket seriöst. Nu har jag dock tagit mig i kragen och bestämt mig för att försöka göra en så intressant och bra blogg som möjligt, fast med skönhetstema istället! En annan sak jag tycker är viktigt är att man ska våga vara sig själv utan att skämmas.

Bloggen kan fortfarande se ganska förvirrande ut, men jag kommer snarast ordna upp allt "stök". Här kommer du att finna recensioner på olika skönhetsprodukter, skönhetstips, hemmakurer och allt annat som hör till skönhets-ämnet. Det är ett brett ämne och det bästa är att det är ett ämne jag brinner för.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: