RECENSION: TONY MOLY - Cats Wink Mascara

Kategori:

 
Har ni någonsin sett en sötare mascara-hylsa förut? Nej, skulle inte tro det! ;-) Cats Wink Mascara kommer från det koreanska märket TONY MOLY och kostar omkring $9.49 (motsvarade ca. 63 SEK) för 8 ml. 
 
Det finns två olika varianter av denna mascara: 
 
 
 
1. Volume & Longlash. 2. Curling & Longlash.
 
Jag köpte den förstnämnda eftersom jag redan har böjda ögonfransar. När jag först fick se borsten blev jag avskräckt eftersom jag föredrar tjocka borstar i vanliga fall. Min åsikt ändrades dock vid första mascara-appliceringen. Wow! En mascara över all förväntan. Fransarna får fin svärta och längden går att bygga på hur smidigt som helst. Rekommenderas varmt, inte minst för alla katt-älskare där ute.
 
Positivt:
 
- Rimligt pris.
 
- Supersöt hylsa.
 
- Separerar fransarna bra.
 
- Förlänger fransarna samtidigt som att det är smidigt att bygga på längden.
 
- Kladdar inte av sig.
 
- Ger utmärkt svärta.
 
Negativt:
 
- Ingenting.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: