Vad är skönhet?

Kategori: Övrig skönhet.


Tänk efter noga.
Skönhet
handlar inte om att ha de längsta ögonfransarna, finaste håret eller mjukaste hyn. Skönheten sitter på insidan - i hjärtat.

Ni kanske har fått helt fel intryck utav mig, jag som sminkar mig och gör allt för att "se bra ut". Faktum är att jag egentligen föredrar en schysst person framför en snygg. De smala modellerna på catwalken som har en kropp utav en tioårig pojke som inte har kommit i puberteten och påsar under ögon som gör att de ser ut som de inte har
sovit på 10 år - är det verkligen alla tjejers ideal? Inte mitt ideal i alla fall. Mitt ideal är att vara omtyckt och jordnära; och givetvis - alla har haters (annars vore det underligt).

Oroa dig inte för att folk ska tycka att du är ful, för oavsett vad - så är du vacker. Alla är vackra. Våga stå för dig själv och våga ta för dig! Skit i alla idioter som inte tycker om dig, bry dig om dem som bryr sig om DIG. Det kommer man längre på.

Kommentarer

  • Jannie säger:

    Men hjärtat! du är finast inifrån och ut! <3 Hoppas att du har det bra! ska börja läsa din blogg så jagvet vad som händer =)kramar

    2012-02-09 | 20:29:03
    Bloggadress: http://www.finest.se/jannieenocsson

Kommentera inlägget här: