Ett års förbrukning smink av E.L.F Cosmetics

Kategori: Annat



Hej kompisar!

För ca. 2 veckor sedan vann jag en hel årsförbrukning av smink hos E.L.F Cosmetics. Tydligen hade några av mina läsare snappat upp detta på E.L.F's blogg, och jag har fått en drös utav mail där ni ber om att få se vad jag fick i mitt paket.

Som en daglig sminkanvändare så anser jag dock inte att detta smink är avsett för ett helt år så jag är lite besviken. Bortsett från det är jag väldigt glad och de produkter jag hittills har testat har fått helt klart godkänt.

I detta inlägg tänkte jag bara visa lite snabbt vad jag fick för något, ingen större analys kring produkterna då jag inte har hunnit testa allt ännu. :-)



1. Under Eye Concealer & Highlighter glowlight, antal: 2 st.
2. Matte Lip Color, antal: 1 st i färgen Coral och 1 st i färgen Natural.
3. Mineral Infused Mascara, antal: 4 st.
4. Eyebrow Treat & Tame, antal: 1 st i färgen medium. <-- De har nog inte läst min blogg så noga! ;-)
5. Flawless Finish Foundation, antal: 3 st i färgen Porcelain.



6. Complete the look palette, antal: 1 st.
7. Blush, antal: 1 st i färgen Tickled Pink.
8. Pressed Powder, antal: 2 st i färgen Porcelain.

Jag återkommer med närmare recensioner på produkterna i något annat inlägg för er som är intresserade. Dock är mina första intryck på produkterna så pass goda att det lutar sig mot en beställning hos dem inom kort! :-D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: