Utan mitt läppstift känner jag mig naken.

Kategori: Annat

Jag tänkte bara bekänna en sak för er läsare, bara för att ni är så speciella och fina!

Utan mitt läppstift känner jag mig naken.
Och för att inte tala om hur hemskt det är att vara utan läppglans!

När jag första gången testade mitt första läppglans tyckte jag inte alls om det. Jag rent utav hatade det. Det var klibbigt och helt enkelt bara i vägen. Håret fastnade i det, ja, listan över varför jag var emot läppglans kunde göras lång. Tills en dag, då jag slutligen blev helt fast, totalt beroende. Jag "klistrade" på lager efter lager var och varannan minut under min högstadietid. Jag undvek att visa mig offentligt utan läppglans/läppstift. Och givetvis gick jag över gränsen redan då. Jag kom till en period då jag var tvungen att ta på mig läppglans även under natten.

Idag är jag inte lika beroende, men jag känner mig fortfarande otroligt naken utan läppstiftet till hands. Jag går och lägger mig med läppglans på läpparna. Annars får jag för mig att mina läppar ska torka ut.

Helt otroligt vad smink kan vara beroendeframkallande. 

Kommentarer

  • Christian säger:

    Glöm inte att jag börjar pussa/kyssa bort allt också :*<3

    2012-05-09 | 13:20:22

Kommentera inlägget här: