HAUL: MUA! - Del 3. Glitter Eyeliner-swatches!

Kategori:

 
Näst ut från min MUA-haul är 2 stycken Glitter Eyeliners. De kostar £1 styck (motsvarar ca 11 SEK). Jag är mycket nöjd med dessa (särskilt den gula) eftersom båda är unika i min sminksamling. 
 
 
Från vänster: 
 
Glitter Eyeliner Shade 3 ovanpå en svart eyeliner.
Glitter Eyeliner Shade 3 för sig själv.
Glitter Eyeliner Shade 6 ovanpå en svart eyeliner.
Glitter Eyeliner Shade 6 för sig själv.
 
Jag vet inte om jag fick ett måndagsexemplar av den rosa eyelinern eller inte, men den är inte lika stark som den gula. Hur som helst ser den fantastiskt fin ut ovanpå en svart eyeliner! 
 
Sammanfattningsvis är dessa eyeliners mycket prisvärda och fina, och jag kommer förmodligen införskaffa ytterligare ett par färger till min samling. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: