Sabrina Cosmetics - Läppbalsam

Kategori:

 
När jag var i Berlin i somras hamnade jag av en ren slump i en affär där de sålde billiga prylar. Där fann jag detta fina lypsyl med apelsinsmak och även en annan med jordgubbs-smak (som redan är förbrukad! ;-) ). Jag hade inte särskilt höga förväntningar på produkten, men jag tyckte den såg så gullig och fin ut i jämförelse med hur vanliga lypsyl brukar se ut, så därför tvekade jag inte på ett köp. Trots att själva skaftet ser orange ut så kommer det ingen färg på läpparna, så det fyller precis samma funktion som ett vanligt, ofärgat lypsyl.
 
Fördelar: 
 
- Ett lypsyl ska ju återfukta, vilket denna gör väldigt bra.
- Förpackningen är snygg.
- Den är billig.
- Smakar gott.
 
Nackdelar:
 
- Svårtillgängligt. (Särskilt här i Sverige).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: