The Body Shop Ultimate Julkalender 2012

Kategori:

 
Kolla vad jag har införskaffat!

En sak är säker - min jul kommer att bli fantastisk detta år. ;-) Kan ni gissa vad det är vad jag talar om? Jo, det är såklart The Body Shop's Ultimate Julkalender.
 
Bakom varje lucka gömmer det sig en skönhets-produkt från butiken The Body Shop. Det kan vara allt från bodybutter till mascara. Nytt för kalendern i år är att alla produkter innehåller Community Fair Trade-producerade ingredienser. 
 
Den finns tillgänglig i tre olika versioner: Luxary (kostar 800 SEK - värde: 1184 SEK), Deluxe (kostar 1000 SEK - värde: 1535 SEK)  och Ultimate (kostar 1200 SEK - värde: 2450 SEK.)
 
Så oavsett vilken kalender man än väljer att köpa, så får man produkter som är värda mer än vad man betalar.
 

Framsidan av Ultimate-kalendern.
 

Inuti kalendern.24 luckor som bara väntar på att få bli öppnade! 
 

Baksidan.
 
När jag var i min närmsta The Body Shop-butik norpade jag åt mig den sista Ultimate-kalendern de hade, så vill du ha en sådan här bör du köpa den snarast, innan alla tar slut. ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: