Veckans tomma!

Kategori:

Tjolahoppsan! 
 
Jag har haft ett fullspäckat höstlov och har därför inte hunnit fixa några blogginlägg under veckan. Det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för! :-) Däremot har jag varit duktig och tagit en hel del bilder. Först ut är veckans tomma. 
 

 
1. essence get BIG! LASHES 

Den tog slut fort, men jag har fortfarande samma åsikter kring produkten som förut. Läs recension här.
 
 
2. Sence Olive & Body - bodylotion 
 
Gode gud, äntligen tog den slut! Verkligen en produkt jag INTE rekommenderar till någon. 

Förmodligen den rinnigaste bodylotion jag någonsin stött på. Och inte nog med det, den är så dryg att jag har säkerligen använt den dagligen i mer än ett år utan några tecken på att den håller på att ta slut, förrän nu i veckan. Möjligtvis att någon som finner att olivdoft är det bästa som finns, skulle tycka om denna bodylotion då doften är tydlig och kryddig. Men annars, nej. Jag kommer definitivt inte köpa denna igen.
 
 
3. RENÉFRIS Haircare 02
 
Hårinpackning som rekommenderas varmt. Läs min recension här. Jag har redan bunkrat upp ett lager här hemma med fyra stycken förpackningar av denna hårinpackning. 
 
 
4. YVES ROCHER Serum Vegetal 3 Night Cream
 
På vinterhalvåret använder jag gärna lite fetare krämer som dagkräm. I detta fall har jag använt Yves Rocher's Serum Vegetal 3 nattkräm. En dryg produkt för ca. 285 SEK, doftar riktigt gott och återfuktar mycket bra. Den innehåller b.l.a blåklintsvatten, äpple-oligosackarider, mangiferin, sheasmör och karnaubavax. Trots att produkten egentligen är lämpad för åldrande hud, så tycker jag att den funkar utmärkt på min ungdomliga hy. Den stramar ut hyn och jag tycker faktiskt att jag kan se att min hys tillstånd har förbättrats. Produkten sjunker snabbt in i huden. Ett minus är dock priset. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: