Dagens tomma!

Kategori:

 
Här har vi då dagens tomma! L300 Deep Cleansing Face Wash - For normal skin. 
 
"L300 Deep Cleansing Face Wash är en mild och uppfriskande ansiktstvätt som rengör på djuper och skonsamt tar bort smuts, fett och make-up samtidigt som den återfuktar. Ansiktstvätten är baserad på hudens egna fuktbevarande ämnen karbamid och mjölksyra. Dessa ämnen är vårdande, skyddande och hjälper huden att behålla sin rätta fuktbalans och naturliga skönhet."
 
Jag skulle ljuga om jag sa att den inte gjorde sitt jobb, för det gör den faktiskt. Jag upplever dock att den alldeles för mild för min smak. Den är oparfymerad, vilket kan anses vara positivt enligt många, men för mig är det tyvärr en flopp. Jag vill att mina produkter ska lukta fruktigt!  
 
Produkten är dryg, och jag har säkert använt den i ett halvår om inte mer. Passar dig som vill ha en mild och oparfymerad ansiktstvätt som gör vad den utlovar - djuprengöra och återfukta huden. 
 
Jag kommer förmodligen inte köpa produkten igen.
 
Vart kan man köpa?
 
Hos Familjeapoteket kostar den 49 SEK.
Hos Apoteket kostar den 67 SEK (Ordinarie pris 89 SEK).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: