Spana in min nya lilla raring!

Kategori:

 
 
Denna lilla raring har nu blivit en del av min sminksamling.
 
 
Varmt välkommen, kära ögonskuggspalett. Jag hoppas att vi får många trevliga stunder tillsammans framöver. ;-)
 
 
Visst ser den alldeles fantastisk ut?
Jag har inte hunnit testa den ännu, men jag har redan varit och pillat i en gul samt någon utav de gröna skuggorna. Till min besvikelse verkar det inte som om den gula har något pigment över huvud taget, men då har jag ju ändå 87 andra skuggor att utforska och gotta mig med. :-D
 
 
Även dessa fina borstar fick flytta in i min sminkväska. Och yes, ryktet stämmer - de är precis lika mjuka som alla säger. Det ska bli intressant att se om de är så bra som det sägs! ;-)
 
Återkommer med recensioner när jag har hunnit testa produkterna ett tag. :-D Tills dess, ha en riktigt trevlig söndagskväll! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: