Titta vad jag fick idag!

Kategori:

 
Idag fick jag ett sms från Eleven.se att ett paket hade lämnats in på ICA. Mysteriska C påstod för ett par dagar sedan att han hade "råkat beställa hem en viktvåg" hem till min adress. :-O Givetvis litade jag inte på honom, och poletten trillade ner när jag förstod att han hade tagit min "önskelista" häromdagen på största möjliga allvar och beställt hem Too Faced Beauty Editor Darlings. Som ni säkert förstår är jag överlycklig eftersom Too Faced är ett så omtalat märke. 
 
 
Hittills har jag bara hunnit testa lip-primern samt läppglanset och jag är mycket nöjd med det hållbara resultatet. Jag återkommer troligen med bättre recensioner lite längre fram. Tack underbara lilla C! <3

Kommentarer

  • Matildac säger:

    Fin blogg:-)följa varandra via bloglovin?

    2012-10-04 | 17:15:33
    Bloggadress: http://matildac.blogg.se

Kommentera inlägget här: