Målat naglarna!

Kategori:

Idag kände jag för lite färg och glitter. Tyvärr är det totalt omöjligt att få färgernas rättvisa på bild. Särskilt glitter-lacket.
 
Men men... Hur som helst har jag använt KUBISS Nail Polish Shade No. 66 i grunden och sedan essence nail art special effect topper som en "fransk-manikyr-rand", som tyvärr inte ens syns på bilden. Jag måste berömma KUBISS-lacket eftersom det räckte med endast ett lager för full täckning. Det är verkligen sällan det sker. Färgen är också en i väldigt fin plommon-aktig nyans. 
 
Vart kan man köpa?
 
KUBISS brukar finnas att få tag i de allra flesta lågpris-butiker (Ö&B, Gekås, Rusta eller Dollar Store). :-)
 
Jag köpte essence-lacket i Berlin, och jag har inte sett märket i Sverige någonstans. Är det någon som vet vart man kan få tag på det så får ni gärna hojta till! :-D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: