Så... var det verkligen värt att köpa kalendern?

Kategori:

Nu kommer vi till den stora frågan som ni alla har väntat på. Är det verkligen värt att köpa The Body Shops Julkalender?
 
 
Jag har beräknat att värdet ligger på ca. 2623 SEK, trots att The Body Shop utlovar ett värde på ungefär 2495 SEK. Jag betalade alltså 1200 SEK och fick produkter för dubbla värdet. Ur en ekonomisk synvinkel är kalendern mycket prisvärd.
 
Det man dock bör vara beredd på när man köper någon utav The Body Shops kalendrar är att de innehåller väldigt få smink-produkter - och det är faktiskt något jag saknar. För TBS har många toppen-fina smink-produkter. Hur som haver, så anser jag att kalendern är prisvärd och jag har trots allt funnit många nya favoriter, även om kanske inte allt föll mig i smaken. Däremot kommer jag nog överväga att köpa mellan-kalendern för 800 SEK nästa år istället. Men vi får väl se, jag hinner säkert ångra mig tills dess.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: