Dagens tomma!

Kategori:

 
1. CATSUIT for Woman - spraydeo. [39 SEK]
 
Både denna spraydeo + parfym luktar fantastiskt, men i kombination med en annan parfym kan det lätt bli för mycket. Jag kom underfund med att jag härmed inte bör köpa så väl-parfymerade deoderanter i framtiden. 
 
 
2. Vanilla Fun - Eau De Parfum, 100 ml. [69 SEK]
 
Vanilla Fun har varit min signaturdoft i flera år. Den luktar givetvis vanilj - notera dock att den doftar varken för mycket eller för lite - utan alldeles, alldeles lagom...
 
 
3. Wella Pro Series, Shampoo Volume - 500 ml. [49 SEK]
 
Det tog en smärre evighet att få slut på detta schampoo. Det gjorde dock ingenting eftersom att olikt många andra schampoon där ute, så gav det håret en återfuktade känsla. Definitivt ett bra budget-alternativ då man får mycket produkt för pengarna.
 
 
4. The Body Shop, Chocomania Body Butter - 50 ml. [Ca. 50 SEK]
 
Jag har lite delade åsikter kring detta body butter. Chocomania-doften är lätt att tröttna på, trots att den egentligen doftar ganska gott. Men man vill inte ha för mycket av det goda, så jag hade önskat mig en lite fruktigare doft fast med samma formula. Huden glänser fantastiskt och återfuktningen är perfekt som vanligt när det gäller The Body Shops kroppssmör.
 
 
5. The Body Shop, Rainforest Moisture Hairbutter for dry hair - 200 ml. [135 SEK]

Jag kan säga som så att jag är inte ens föga imponerad av TBS Hairbutter. En ren besvikelse, men samtidigt inte heller särskilt otippat då jag inte tyckte om deras balsam heller. Håret blir alldeles för fett och det känns nästan ännu mer uttorkat än före kuren.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: