HAUL: Lookfantastic.com

Kategori:

Jag har gått exalterad i 1½ vecka - tills i fredags då jag fick mitt efterlängtade paket från Lookfantastic.com. Är ni lika nyfikna på att se vad jag beställde som jag är? Jamen dåså! Läs vidare i detta inlägg.
 
 
Som ni ser så ligger det en massa godsaker här som bara väntar på att användas! Dock hade Lookfantastic missat att skicka med en sak, Redken Duopack. (Minns inte exakt vad den heter, men visar upp den i ett enskilt inlägg när jag har fått den). Jag har mejlat dem, men ännu inte fått något svar. Det var väldigt svårt att få tag på deras kontaktuppgifter, men eftersom Lookfantastic sägs vara en seriös hemsida så är det väl bara att vänta lite till. Leveranstiden var ganska snabb med tanke på att det var röda dagar och klämdagar + helg. Allt som allt tog det 9 dagar att få hem paketet. Inte så pjåkigt!
 
Först ut är de populära Real Techiques-borstarna ur deras Core Collection.
 
 
Jag är fasansfullt förälskad i utseéndet på dessa borstar. De ser helt underbara ut! Jag längtar som en tok efter att få testa dem.
 
 
 
 
Näst ut är JOICO K-PAK Deep-penetrating reconstruction for damaged hair.
Och för er som inte förstod så är det en hårinpackning! :-D
 
 
Och så Benefit Primping With The Stars, behöver jag säga varför jag hade ett ha-begär på denna? I am in love.
 
 
Och sist men inte sist en Pure Skin Face Wash från Balance Me. 
 
 
 
 
Recensioner kommer såklart efter att jag har hunnit testa produkterna. Håll utkik! ;-)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: