3 ansiktsmasker från H&M

Kategori:

För ett tag sedan shoppade jag på mig ett par stycken ansiktsmasker från H&M när jag ändå strosade runt i butiken. De flesta utav deras masker är prisvärda, luktar mums och räcker till flera appliceringar. Fast jag måste erkänna att jag köpte dem mest för de fina förpackningarna. Här är tre utav dem; Chocolate Mud Mask, Zesty Lime Energizing Mask och Blueberry Burst Nourising Mask.
 
 
Chokladmasker brukar sällan dofta som äkta choklad och sådant är fallet även med denna mask. Den luktar dock helt okej fastän den inte var någon storhöjdare direkt. Jag märkte inte av någon effekt med denna mask förrutom att huden blev ren och fin. 
 
 
Jag fullständigt älskade denna doften - verkligen superfräscht med lime! Huden blir djuprengjord och alla sminkrester försvinner effektivt.
 
 
Denna upplevde jag som sämst av dessa tre masker. Jag gillade inte doften alls, den luktade inte alls som blåbär. Jag tycker inte att den gav någon särskild effekt heller.
 
H&M:s ansiktsmasker kostar 20 SEK och finns i ett flertal olika dofter att välja emellan. Perfekt om man har en knaper budget men ändå vill fräscha upp hyn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: