Dagens tomma!

Kategori:

 
1. Viva La Diva, Bronzing Powder 3. Ipanema - 10 g (Ingen prisuppgift).
 
Detta är då ett före detta bronspuder, aka. solpuder. Såsom de flesta andra solpuder så räckte denna i en smärre evighet. Jag gillade det väldigt mycket, då man fick en lagom dos skimmer och lagom dos färg. Dock verkar det som om Viva La Diva har slutat tillverka denna produkt.
 
 
2. REN Hydra-calm Cleansing Gel - 5 ml (Ingen prisuppgift).
 
Jag har testat REN F10 Smooth and Renew Peel Mask förut - en peelingmask från samma märke. Då var jag inte alls särskilt impad utav REN. Dessvärre är jag inte alls imponerad denna gång heller. Jag märker inte av något resultat alls. 
 
 
3. Too Faced Primed & Poreless, Skin Smoothing Face Primer (350 SEK)
 
En otroligt dryg produkt som gör huden babymjuk och håller vad den lovar - alltså att "förminska" porerna tillfälligt. Jag skulle inte kunna påstå att precis alla mina porer försvinner med denna s.k mirakel-kräm, men de blir så gott som osynliga när denna är applicerad + foundation ovanpå. Det som är lite jobbigt är att priset är över min budget x 1000, men den innehåller 50 ml och håller i flera månader. Just nu har jag dock andra face-primers att testa, så vi får väl se om jag återkommer och köper denna igen!
 
 
4. Sunsilk Damage Reconstruction Program Leave in Treatment (Ca. 40 SEK)
 
Bra budgetprodukt som gör att håret blir lättare att kamma ut när det har torkat. Det bästa med denna är nog att man slipper den där feta känslan man ibland kan få när man har råkat applicera för mycket produkt. 
 
 
5. YVES ROCHER, Moment de Bonheur Shower Gel - 200 ml (139 SEK)
 
En lätt löddrande dusch-gel som har en doft utav rosor. Inte min stil alls om jag ska vara helt ärlig. Den var motsatsen till dryg och dessutom gick korken sönder efter att jag skulle skruva loss den. Definitivt inget jag kommer att köpa igen. 
 
 
6. Neutrogena, Visibly Clear Pink Grapefruit, oil-free moisturiser - 50 ml. (69 SEK)
 
Jag älskar denna dagkräm! Den har en frisk doft, är dryg och återfuktar huden väldigt bra. Jag får inga finnar utav den då den är olje-fri. Att den absorberar snabbt i huden är viktigt eftersom man ibland är stressad på morgonen. Jag känner mig dessutom pigg efter applicering. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: