RECENSION: Oriflame ABSOLUTE concealer for eyes

Kategori:

 
 
"Passar utmärkt för det känsliga området kring ögonen. Reducerar puffighet och ljusar upp ögonen samt hjälper till att dölja skuggor under ögonen. Med 68% vatteninnehåll för uppfriskande effekt. 10 ml."
 
Oriflame är förmodligen ett märke de allra flesta är bekanta med. Det finns inte att köpa i fysiska butiker då det är "kund-till-kund"-koncept som gäller här. Nåja, åter igen till concealern.
 
* Denna produkt utlovar att den ska täcka ringar under ögonen - nope.
* Den ska även täcka mörka skuggor under ögonen - nope.
* Ljusar den upp ögonen då? - nope.
 
Täckbarheten är lika med noll och jag kan inte begripa hur Oriflame ens kan marknadsföra detta som en concealer. Jag finner inga som helst användningsområden för den - Den är både kass på att ljusa upp och på att dölja. Man kan inte ens använda den som ögonskuggsbas eftersom den lämnar efter sig en oljig yta. Denna concealer kommer att få ligga i lådan och skräpa om jag inte hittar något annat användningsområde för den.
 
Jag tycker att detta är en helt fruktansvärd concealer. Detta är ingen produkt jag skulle kunna rekommendera till någon. Jag känner mig lurad och att jag har kastat mina pengar rakt i sjön. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: