Tomma produkter

Kategori:

Det känns som att jag inte gör något annat än gör slut på en massa produkter, men så är det såklart inte. Jag har bara haft så fullt upp med så mycket annat och motivationen finns inte riktigt till för någonting just nu.
 
 
1. TVÅL Shampoo 
Det här tyckte mitt hår tyvärr inte om alls. Det blev fett och såg ut som att man inte hade duschat på minst en vecka. 
 
2. LUSH Marilyn Hair Moisturizer
Jag hann aldrig testa denna produkt ordentligt eftersom min pojkvän råkade tappa den i golvet, men det lilla jag hann testa den så verkade den mycket lovande!

3. Loréal Extreme Repair Shampoo + Treatment
Två fina produkter i resestorlek som gjorde susen för mitt hår. Jag har redan köpt hem inpackningen i fullstorlek.
 
4. Marvis tandkräm med smak av lakrits
Tandkräm som faktiskt smakar lakrits. Tummen upp från mig, men kanske inte för den som ogillar lakrits.
 
5. Yves Rocher mini-duschkrämer
Älskar dessa små duschkrämer då de dels tar slut fort och man kan dessutom testa många olika dofter. 
 
6. Eldorado Deoderant
Ingen produkt jag direkt vill skylta med, men den funkar faktiskt för sina ynka 10 kronor som den kostar. 
 
7. ME IN Sua Young foundation 
Som de flesta av er redan känner till, så har detta blivit min absoluta favoritfoundation. Jag är dock på jakt efter en ny favorit som är mer lättillgänglig. 
 
8. Biotherm Body Splash
Ger efter sig en fräsch doft, men dessvärre ingenting för mig. 
 
9. TVÅL Smootie Sundae Blueberry Vanilla
Som vanligt levererar TVÅL med sina goda dofter, men dessvärre är jag inget fan av förpackningen. Det är svårt att få ur all produkt från den. 
 
10. Christina Aguilera parfym
En otroligt god doft som passar mig perfekt. Har redan köpt hem en ny flaska för att fylla på mitt förråd.
 
11. Ansiktsmask från Memebox
Jag tycker ju som sagt inte om de här s.k sheeting-maskerna. Min hy blir bara fet och tråkig utav dem, tyvärr. Men söt förpackning annars.
 
12. STAR Frukt-parfym
En budgetparfym som luktar himmelskt gott av frukt. Me like!
 
13. Kubiss Mascara
Faktiskt en riktigt bra mascara från budgetmärket Kubiss. Jag hade inga som helst förhoppningar på denna, men tji fick jag! För svarta, tjocka och långa fransar levererade denna mascara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: