På min önskelista just nu...

Kategori:

Det här önskar jag mig lite extra mycket just nu.
 
1. Lush Cupcake
 
En oerhört väldoftande ansiktsmask som luktar så gott att man bara vill äta upp den. Huden blir len och mjuk som en bebisrumpa efter användning.
 
2. ALPHA H Liquid Gold
 
Jag vet inte vad den gör eller hur det går till - men det funkar. Min huds textur blir så otroligt fin av denna. Vill haaaa. 
 
 
3. NYX Summer Love Lipstick
 
En otroligt fin nude-färg som passar till vilken sminkning som helst!
 
4. St. Moriz Dark Mousse Tan

En BUS-produkt som sägs vara minst lika bra som St. Tropez till knappt en fjärdedel av originalet. 
5. Anastasia Beverly Hills Contour Kit

Countoring har blivit en viktig del av min vardagsrutin. Jag föredrar att arbeta med produkter i puderform framför krämform när det kommer till countouring, så Anastasias Countour Kit måste väl ändå vara ett självklart val? Synd bara att den är så förbaskat dyr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: