Månadens tomma

Kategori:

 
1. Kubiss Liquid Eyeliner Black
Min favorit när det kommer till eyeliners. Oavsett vilket märke jag testar, så återkommer jag alltid till denna. Enormt prisvärd!
 
2. Clinique All About Eyes 
En riktigt svalkande ögonkräm som får mig att se piggare ut! Har ytterligare en burk hemma som jag kommer att göra slut på innan jag bestämmer mig för att köpa den igen. 
 
3. LUSH H'Suan Wen 
En fantastisk hårinpackning från LUSH som jag gärna vill köpa igen, men med tanke på att jag har så långt hår behövs det väldigt mycket produkt. Och då vet jag inte om jag tycker att det är värt det. Den luktar i alla fall helt underbart - ger verkligen julkänsla!
 
4. Ögonfransböjare Emite Cosmetics
Jag tyckte ärligt talat om denna i början, men efter ett tag kom jag underfund med att den är alldeles för stark och knipsar av mina fransar.
 
5. LUSH Roots
Roots är ett shampoo som mitt inte hår kommer överens med. Håret kändes liksom aldrig rent efter att ha använt denna. Kommer inte köpa igen.
 
6. OPI Nail Laquer Steady As She Rose
Helt underbar nyans. Lite sådär grålila-aktigt. Kommer förmodligen köpa igen!
 
7. Hairich Vedacell Hair Program Shampoo
Detta shampoo kom mitt hår inte alls överens med heller, så jag använde det till att tvätta sminkborstar istället.
 
8. REDKEN Extremé Anti-Snap
Kan möjligtvis vara världens bästa leave in-balsam.
 
 
9. Gokmul Care Creamy Cleansing Masque
Jag har lite delade åsikter kring denna ansiktsmask. Dels så luktar den jordnötter - vilket i detta sammanhang inte känns särskilt positivt. Och dels så är den väldigt jobbig att tvätta av (föreställ er att det ser ut som att det har varit tredje världskriget i handfatet), men samtidigt blir min hud så otroligt len att jag ändå har svårt för att ogilla denna produkt. Jag kommer dock inte att köpa den igen. Förpackningen faller mig dock precis i smaken med sina fina guld-detaljer. 
 
10. LORÉAL Elvital Nutri-gloss Balsam
Loréals balsam från Elvital-serien är nog bland de bästa som finns på budget-marknaden. Stor tumme upp för dem!
 
11. ST. TROPEZ Gradual Tan Everyday Body Light Medium
Man får ett väldigt naturligt resultat av denna BUS-produkt. Det är lätt att bygga upp färgen gradvis, men jag hade önskat att jag hade blivit ännu brunare. 
 
12. TVÅL Sugared Ginger Marshmallows Shower Sundae Whipped Shower Gel
Denna duschkräm har en sååå härlig formula. Riktigt krämig och ja... påminner faktiskt om mjukglass som namnet antyder. Däremot är förpackningen gräslig, man kan inte få ut det sista som är kvar i produkten. Doften är mumsig den också.  
 
13. Waterclouds Color Conditioner for Color treated hair
Faktiskt ett riktigt bra balsam, men återigen så är förpackningen riktigt dum även på denna. Förhoppningsvis är det så bara för att det är en travelsize-produkt.
 
 
14. Real Techniques Blending Sponge
Min älskade beauty blender-kopia började se lagom ohygienisk ut så tyvärr var det dags att slänga den. Jag har dock beställt hem ett par (ännu) billigare varianter på eBay för att se om det faktiskt är så stor skillnad som folk påstår. Annars blir det nog att jag köper denna igen. Den äkta beauty blendern är fortfarande inte i fas med min krassliga ekonomi i dagsläget. 
 
15. Mini-läppstift från H&M
Verkligen en jättefin kall ljus-ljusrosa färg. Kommer att sakna detta läppstift då det inte går att få tag på längre. 
 
16-17. Estee Lauder Double Wear & Double Wear Light
Jag bad om prover på denna foundation hos Åhléns, men jag kunde tyvärr inte bilda någon uppfattning kring den i och med att de var så himla snåla så det räckte knappt till att täcka hakan.
 
18. Dr. Young Anti Pore Pore Eraser Balm
En härlig primer som gjorde min hy riktigt slät och fin. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: