Be Your Mood Color Boost Chocolate Brown

Kategori:

 
För ett tag sedan fick jag hem Be Your Mood's nya inpackning med pigment i. Jag har testat Chocolate Brown och jag måste säga att jag faktiskt är förvånad över resultatet. Som ni ser på förebilden ovan, så är mitt hår ganska mörkt. Och på efterbilden ser håret faktiskt ut att vara ett par nyanser ljusare, hur sjukt?!
 
Mood rekommenderar att man har produkten i håret i 2-3 minuter, men jag själv skulle säga att man kan lägga på ett par extra minuter för intensivare resultat. Jag har sett att många klagar på att färgen färgar av sig i handflatorna, och att man därför bör ha på sig handskar. Detta var dock inget jag upplevde och jag körde utan handskar. Mitt hår blev glansigt och mjukt efter användning, och det är nog det som jag är mest glad över. Jag har egentligen inte så mycket negativt att säga om denna produkt mer än att för mig som har långt hår går en hel tub åt för att jag ska kunna täcka hela mitt hår med färg. Bortsett från det är det ett billigt alternativ till andra pigment-inpackningar såsom Revlons färgbomber. På mig höll resultatet i högst 2-3 tvättar, så vill man ha ett mer långvarigt resultat råder jag er ändå att ta en titt på Revlons inpackningar istället. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: