Månadens tomma

Kategori:

 
Denna månaden har jag gjort slut på:
 
- 3 st. Plagentra White Mark Cream prover. Märkte inte av någon direkt effekt av dessa, men det kan ju bero på att det bara var små påsprover.
 
- Etude House Baking Powder Pore Cleansing Foam. Spännande produkt, men även här hade jag bara påsprov och kände inte riktigt att jag fick tid att bedöma om produkten fungrar eller ej. Den rengjorde dock som den skulle och huden blev mjuk efteråt.
 
- The Body Shop Vitamin E Day Cream. Jag kände att denna ansiktskräm var något för fet för min hy, så den tyckte jag inte om.
 
- The Body Shop Aloe Soothing Day Cream. Likadant med denna, så var ansiktskrämen något för fet. Den luktade dock gott.
 
- Tony Moly I'm Real Avocado Rich Cream. Precis som namnet antyder så är även detta en lite fetare kräm, men just när jag använde den så var min hy ganska torr och därför tyckte min hy om denna.
 
- Etude House Scrub Massage Cream Pomegranate. Riktigt härligt ansikts-skrubb med milda korn som lämnar huden babylen efteråt.
 
- Make Up Forever HD Primer. Det första jag reagerade på med denna produkt var att den luktade så underligt. Det andra var den starka gröna färgen. Jag tror dock att grönt neutraliserar röda partier (rätta mig om jag har fel). För övrigt annars en ganska duglig primer, men jag anser inte att den är värd sitt pris.
 
- MAX Clinic Cleanser. Faktiskt en utav de bättre ansiktsrengöringarna jag har stött på.
 
- Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque. En repris från tidigare som jag har prisat högt, men numera tycks mitt hår inte längre tycka om den. 
 
- H&M Compact Powder.  Dugligt och billigt puder från H&M.
 
- Recipe Face Wash. Ansiktstvätt som jag har testat två andra varianter av och som jag diggar starkt. Däremot är de svåra att få tag på.
 
- Eyelash+ Labratory. Dessa lösögonfransar kändes plastiga och kunde endast användas 1 gång styck. Däremot gav de ett fint resultat när de väl var applicerade.
 
- Loréal Telescopic Mascara. Bra budgetmascara som sällan sviker. Köpte den på rea för 50 kr och det är ett köp jag inte ångrar!
 
- Missha 4D Mascara. Denna mascara gjorde tyvärr ingenting för mina fransar.
 
- Max Factor Wild Mega Volume Mascara. Jag hade höga förhoppningar på denna mascara, men tyvärr uppfyllde den inte mina krav alls. 
 
- Yves Rocher Elexir 7.9 Serum. Ett väldoftande ansiktsserum som slätade ut min hy samt gav mig lyster. Me like! Minus: Prislappen.
 
- Ansiktsmask Ginseng. Märkte inte av någon märkbar effekt efter denna ansiktsmask. 
 
- 2 st. MUA Glitter Eyeliner. Båda två hade torkat ut så de fick säga hej till soptunnan, tyvärr! 
 
- Alpha-H Liquid Gold. Fick ett deluxesample av denna och GUD vad vansinnigt bra den var för min hy. Tyvärr är prislappen saftig, men produkten verkade däremot dryg så kanske, men bara kanske klickar jag hem den. 
 
- Tony Moly Mr. Smile Patch. Återigen en utav Tony Moly's knäppa, men underbara produkter. Syftet är att man ska sätta de mustasch-liknande gelé-bitarna på sina skrattrynkor och låta det kyla ner huden under 20 minuter. Man ser riktigt rolig ut under tiden. Jag skulle inte vilja påstå att mina skrattrynkor försvann, men helt klart en rolig present till en kompis som redan har allt! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: