Dagens tomma!

Kategori:

 
1. MAKE UP STORE - BASE PREEP.
 
"Base Prep har en utjämnande och silkig formula för att dölja mindre hudproblem, rodnader och mörka fläckar. Base Prep har även en lätt skimrande ton och ger dig en felfri hy fylld av lyster. Applicera innan din bas med svamp eller rena fingrar." 
 
Detta var förmodligen mitt sämsta köp från MUS hittills. Jag avskyr den och äntligen tog den slut! Den kostar 225 SEK - enligt mig inte prisvärd alls. Jag är hemskt besviken på denna produkt. Den dolde inte några hudproblem eller rodnader. Den fick inte min foundation att fästa bättre heller. Kommer aldrig att köpa igen. 
 
 
2. H&M, White Flower, BODY SPLASH.
 
H&M brukar då och då ha Body-splashes i sina kollektioner. Just denna hade en söt doft av vit blomma. Förmodligen ingen doft jag kommer att köpa igen, men det är alltid bra att ha med sig en sådan här i väskan när man inte orkar släpa med sig en stor parfym. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: