JAG TESTAR: Alessandro Pedix Feel Heel Rescue Balm

Kategori:

Mina förbaskade batterier på kameran har tagit slut, och jag hittade inga nya här hemma. Jag ska förhoppningsvis komma ihåg att köpa nya imorgon. 
 
Heel Rescue Balm
 
 
Idag kände jag att mina fötter var så extremt torra när jag kom ut ur duschen, så jag letade bland mina skönhetsprylar och hittade då ALESSANDRO HEEL RESCUE BALM. På baksidan av tuben står det "The ultimate saviour for rough and dry feet", och jag kan inte annat än hålla med!
 
När man har smetat in fötterna med denna produkt så får det först en nedkylande känsla på fötterna som känns väldigt avkopplande (kanske inte så smart att använda på vintern när det är så kallt dock). Den doftar otroligt gott - en mintig doft som nästan luktar lite fruktigt. 
 
Fötterna blir väldigt lena utav den och den finns att köpa här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: