Gunry Eye Make-up Removal Pads med olja + vitamin E

Kategori:

En fråga som jag ofta får är vilken ögonsmink-remover jag skulle rekommendera, eftersom jag själv alltid använder så mycket ögonsmink. I detta inlägg tänkte jag tipsa om Gunrys Eye Make-up Removal Pads med olja + vitamin E!

Eftersom jag är en person som sällan håller mig till ett och samma märke, testar jag en hel del olika produkter. Mestadels för att jakten på den bästa produkten aldrig tar slut. Nu har jag hittat två ögonsmink-removers som har hamnat i min "favorit-samling". Klicka här att läsa om min andra favorit, L'ORÉAL Eye & Lip Makeup Remover Waterproof.
 
 


"Rengör effektivt och grundligt, tar även bort vattenfast ögonmake-up samt long-lasting mascara. Kombinationen av bomull rengör snabbt och enkelt på ett användarvänligt sätt. Padsen är parfymfria, och har genomgått både dermatologiska samt oftamologiska tester. Kan även användas av linsbärare." - Gunry.
 
Ingredienser:
 
Paraffinium Liquidum, Tocopheryl Acetate.

Om produkten: 
 
Som ni troligtvis kan se så innehåller denna burk 100 st bomullsrondeller. Det är dock inte vilka bomullsrondeller som helst, utan de är dränkta i olja och vitamin E. Produkten är parfymfri och det står att det passar även för linsbärare. 
 
Mitt resultat:
 
Ögonen svider inte när man tar bort ögonsminket med dessa pads! Det går smidigt och enkelt att få bort mascaran. Varje pad innehåller två delar, en "lapp" för varje öga, vilket även gör att produkten håller länge. Prisvärd produkt som håller vad den lovar!
 
Pris: 
 
Ca. 25:-
 
Vart kan man köpa?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: