RECENSION: Mane 'n Tail and Body Shampoo

Kategori:

 
"Detta är ett schampo för både människor och hästar. Denna unika världsberömda formula innehåller kraftigt löddrande, rengörande ingredienser förstärker med fuktighetsbevarande och lenande medel. Vår mikro-berikade proteinformulan har en djup "nedtill huden" rengörande och koditionerande verkan och lämnar håret mjukt och glansigt.

Mane 'n Tail and Body Shampoo är en väldigt omtalad produkt runt om i världen, främst på grund av att det sägs få håret att växa fortare. Det som dock fångade mitt intresse var att det används för både människor och HÄSTAR. Många skulle säkert ta detta som en varningssignal, men inte jag. Sagt och gjort, så beställde jag hem detta shampoo någon gång i oktober och nu sjunger det på sista versen då det bara är några droppar kvar i flaskan. Jag känner mig därmed redo för att ge er en fullständig recension om detta shampoo.
 
Det är svårt att avgöra om Mane 'n Tail and Body Shampoo har bidragit till min hårväxt, men jag ser att mitt hår har växt ganska rejält. Jag vågar dock inte lova att det beror på just detta shampoo eller om det är någon annan orsak. En sak som jag dock med säkerhet kan garantera är att min hårkvalité har förbättrats. Håret ser betydligt glansigare ut och känns mjukare än någonsin förut. Ibland har jag svårt att hålla fingrarna borta från mitt hår på grund av att det är så lent. 
 
Allt som allt är jag väldigt nöjd med denna produkt och kommer förmodligen att köpa den igen vid behov. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: