TBS Julkalender 2013 Lucka 24

Kategori:

IDAG ÄR DET JULAFTON FÖR SJUTTSINGEN! VAD I HERRANS NAMN GÖR NI INNE PÅ MIN BLOGG EGENTLIGEN? ÄT GOD MAT, UMGÅS MED FAMILJ OCH SLÄKT OCH HA KUL ISTÄLLET. OCH ÖPPNA PAKET FÖRSTÅS. Ho ho ho! Hoppas att ni alla har en riktigt goood jul!
 
Klicka för större bild
TBS Nutriganics Drops Of Youth, 50 ml. (Värde: 495 SEK. I skrivande stund är kostar de dock 396 SEK)

PRODUKTBESKRIVNING

Våra certifierat ekologiska produkter är anpassade för hudens första ålderstecken. Vårdande serumdroppar med kraften hämtad från stamceller som både fuktighetsbevarar och ger ny energi och lyster till torr hy. Passar alla hudtyper och används för hud som börjar visa de första tecken på åldrande. En flaska såld varje 30:e sekund!

  • Direkt fuktighetsbevarande
  • Ekologisk
  • Vårdande
  • En flaska såld varje 30:e sekund
Wow! Denna produkt har jag hört så mycket gott om. Jag ser verkligen fram emot att få testa denna. Jag måste dock göra slut på mitt serum från Lumene först. Det känns riktigt lyxigt för detta är en produkt som jag aldrig skulle kunna köpa annars med mitt tunna studentbidrag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: