TBS Julkalender 2013 Lucka 1

Kategori:

 
 

Alla verkar ha delade åsikter kring julen. Personligen tycker jag om det, det är mysigt när det börjar bli mörkt ute. Den glittrande snön är fin att titta på när man är inomhus och särskilt om man har en kopp glögg i handen och sitter invirad i en gosig filt. Men det bästa av allt måste nog faktiskt vara att öppna julkalendern. Även i år har jag köpt en The Body Shop Ultimate kalender innehållandes 24 st. spännande skönhetsprodukter. Låt oss ta en titt på lucka 1!
 
 
TBS Honeymania Shower Gel 250 ml (Fullsize) [Värde: 85 SEK]

PRODUKTBESKRIVNING

Honeymania Shower Gel tillhör vår lyxiga serie Honeymania. Den har en blommig doft som rengör milt och fuktighetsbevarar i upp till 24-timmar. Passar bra för alla kunder med normal till torr hy.

  • Rengör milt
  • Mjukgörande
  • fuktigetsbevarar upp till 24-timmar
 
Honeymania-serien är höstens lilla nykomling i The Body Shops sortiment. Produkterna innehåller Fair Trade-honung från Etiopien, men trots detta tycker jag inte att det luktar honung alls. Denna doft faller tyvärr inte mig i smaken, men jag vet att många är störtförälskade i just Honeymania-doften.En duschgel är inte heller det roligaste man kan få, men ack så nödvändigt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: