RECENSION: SHIMMER LIPBALM by H&M

Kategori:

 
 
Om man är som mig - och har behovet utav att ständigt att ha något läppgojjs på läpparna så rekommenderar jag faktiskt att man köper SHIMMER LIPBALM från H&M. De är billiga, ger lite färg och perfekt när man inte vill ha ett pigmenterat läppstift men ändå återfuktade läppar. Jag använde denna mycket när jag var i skolan, eftersom där kan man inte gå och spegla sig hela tiden. Med andra ord är det ett jättebra läppsyl med en hint av färg som passar alldeles ypperligt när man inte har tillfälle att sminka läpparna noggrant. Hittills har jag bara testat denna ljusrosa färgen som är ganska diskret - men det finns även en chockrosa och ytterligare en nyans till tror jag. 
 
Jag är fullständigt såld på denna produkt och är redan på min andra tub. Nu är frågan, klarar du att motstå detta bedårande lilla läppbalsam? 
 
 

Kommentarer

  • Beauty For Life - en skönhetsblogg för alla säger:

    Verkar ju perfekt att ha med i handväskan, eller, som du skrev, till skolan!

    2013-07-24 | 00:25:10
    Bloggadress: http://beautyforlife.blogg.se

Kommentera inlägget här: