Benefit: Primping With The Stars Kit

Kategori:

Hej!

För ett tag sedan visade jag er min HAUL från den brittiska internetshoppen Lookfantastic. I detta inlägg kommer ni att få en närmare titt på ett utav mina inköp; Benefit: Primping With The Stars Kit. Det är en helt fantastisk liten box med diverse godsaker från Benefits storsäljar-produkter. Och letar man efter en present till någon skönhetstokig person som har precis allt - ja, då skulle jag varmt rekommendera er att köpa en av Benefits fina boxar. (Och då säger jag detta trots att jag köpte den för mina egna pengar.)
 
 
Boxen pryds av en vacker ytterkartong. Här är framsidan.
 

Och här är baksidan. 
 
 
Själva boxen. 
 
 
 
Inuti boxen finner vi följande godsaker:
 
1. Stay Don't Stray - Concealer och ögonskuggs-primer.
2. The Porefessional - Primer för att dölja porer.
3. Some Kinda Gorgeous in Medium - Kräm-foundation.
4. Benetint - Läpp-och-kind-stain. 
5. Girl meets pearl - Flytande highlighter.
6. They're real! - Mascara.
 
Produkterna är givetvis inte i fullstorlek, men de kommer i resestorleks-format som är ganska generösa. De är dessutom dryga och perfekta att ha med sig när man reser. De är i lagom storlek för att man ska kunna få en uppfattning om man vill köpa produkterna i fullstorlek eller inte. 
 
 
Man får även med en liten broschyr med tips och trix på hur man kan använda produkterna man får i boxen.
 
 
Lyfter man på broschyren kommer dessutom en spegel fram. Så säg mig, är inte detta en alldeles bedårande liten box? Jag ångrar inte det minsta att jag köpte den, även om jag först blev förskräckt när jag såg att foundationen var i medium. Jag var inte särskilt förtjust i Benetint heller om jag ska vara uppriktig, men de andra produkterna vägde upp mina förväntingar och därför tycker jag att alla borde ha en sådan här i sin smink-samling. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: