NYTT I MIN SMINKVÄSKA: Dirty Works Concealer Brush!

Kategori:

 
 
 
Jag har alltid varit svag för snygga/söta förpackningar. Och så upptäckte jag det engelska märket Dirty Works. Och så behövde jag faktiskt en ny concealer-borste. Och så var ju borsten så fin. Behöver jag ens nämna att det var kärlek vid första ögonkastet mellan mig och Dirty Works Concealer Brush? - Tänkte väl det...
 
Hur som helst är det här en jättebra concealer-borste, till ett superbra pris. Och att både förpackningen och själva borsten är snygga är en stor bonus. Jag tror dock att denna lämpar sig bäst till lite mer krämiga concealers eftersom varje gång jag har testat att använda denna med flytande concealer har resultatet blivit antingen fläckigt eller ja... fult.

Om du gillar söta sminkborstar lika mycket som jag, så har jag bara ett råd till dig: Seså, spring iväg och köp! Hehehe. 
 
Finns hos Eleven för 39 SEK och hos NELLY för samma pris.
 

Kommentarer

  • hannah säger:

    svar: ja det kan man verkligen säga!

    2013-06-11 | 18:09:20
    Bloggadress: http://hannahsaralovisa.blogg.se
  • Alma & Tekla säger:

    Hej! va cool blogg ;)
    det skulle vara jätte kul om du besökte vår blogg:

    www.altee.blogg.se

    kanske kan vi göra länkbyte ngn gång ;)
    vi har ca 60 besökare om dagen <3

    2013-06-11 | 18:26:33
    Bloggadress: http://altee.blogg.se
  • Make the seconds count säger:

    Är det en mjuk pensel? De som jag har köpt har alltid varit halvmjuka så de sticks när jag håller på att måla ^^

    Svar: Ja, den är jättemjuk och skön! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-11 | 21:38:21
    Bloggadress: http://makethesecondscount.blogg.se

Kommentera inlägget här: