"TÄVLING: Vinn en stor Goodiebag!" AVSLUTAD!

Kategori:

Hej alla fina läsare!
 
Jag har läst igenom vartenda kommentar som jag har fått ang. min stora sommartävling. Vissa skrev mycket, andra skrev lite. Vissa fuskade och följde inte reglerna helt och hållet. Men vet ni vad? Jag tycker om er allihopa så himla mycket ändå. Ni är så fina. Det är ju ni som gör att jag vill fortsätta blogga. Och eftersom det var oväntat många som deltog i tävlingen så har jag istället för att bara välja en vinnare valt... tre stycken. Den första får givetvis kamma hem hela goodiebagen som utlovat, men två andra deltagare får ett trevligt litet "andrapris" hemskickat till sig. Jag har använt mig utav random.org för att slumpa vinnarna. 
 
Nå... vad säger ni? Vill ni veta vinnarna?! 

Här är dem: 
Jag har mejlat vinnarna. De har 24 timmar på sig att svara på mejlet. Jag åker nämligen bort imorgon och kommer inte hem förrän någon gång i mitten på nästa vecka. Jag kan såklart skicka vinsten efter min resa, men det bästa vore ju om jag kunde skicka iväg det så fort som möjligt! ;) 
 
Vann du inte denna gången så behöver du inte oroa dig särskilt länge, för jag ha redan börjat planera en ny spännande tävling till er, håll utkik! 

Kommentarer

  • Britta Högström säger:

    Yipee!!! Tusen tack, är så glad här :D

    2013-06-18 | 13:36:39
  • angelica säger:

    åh, vad rart av dig med tröstpriser! och grattis till vinnarna!

    2013-06-18 | 13:58:04
    Bloggadress: http://likgiltighet.blogg.se
  • Alma & Tekla säger:

    hej! vi pratade tidiga om länkbyten & jag har nu gjort detta på våran blogg ..

    problemet är att jag nt vet hur man länkar :(
    jag har iallafall rekomenderat din blogg & sagt att de ska besöka den. Så nu kan du oxå göra länkbyte & om du vet hur man länkar får du gärna förklara så kan jag göra om länkbytet ( med länkar )

    puss & kram <3<3

    2013-06-19 | 19:28:45
    Bloggadress: http://altee.blogg.se

Kommentera inlägget här: