Månadens tomma!

Kategori:

 
Hallå bloggen!

Äntligen är det den där tiden i månaden som vi alla har sett fram emot! Givetvis snackar jag om när jag visar upp Månadens tomma skönhetsprodukter. Denna månad lyckades jag göra slut på hela 10 produkter. 
 
1. Isadora BIG BOLD Mascara

Bra mascara och helt klart prisvärd. En tidigare budgetfavorit hos mig. Passar perfekt till den som vill ha tjocka och fina fransar med tydlig svärta.
 
2. ModelCo Cheek & Lips Tint
 
Faktiskt en ganska underskattad produkt som jag har fått genom Glossybox. Jag är inget fan av att använda flytande produkter på kinderna, men som läpp-tint är den riktigt bra. Minus för att den torkar ut läpparna dock. Hållbarheten är utan tvekan riktigt bra.
 
3. H&M Compact Powder 
 
Ni som har följt min blogg ett tag känner förmodligen till att jag anser att H&M's puder levererar en bra produkt till ett vettigt pris.
 
4. MISSHA "Super Aqua" Relief Eye Cream

En härligt svalkande ögonkräm som minimerar risken för att man ska vara torr kring ögonen. Man får mycket produkt i förhållande till priset. Dock inget för dig som söker en anti-aging-ögonkräm men passar utmärkt till dig som vill vara återfuktad kring ögonarean. 
 
5. The Body Shop - VITAMIN C Microdermabrasion Treatment
 
Toppen ansiktsmask med små härliga skrubbkorn som exfoilierar huden. Jag kommer förmodligen att köpa denna i fullsize så småningom då jag är riktigt nöjd med resultatet efter användning. 
 
6. Palmolive Aroma Therapy Sensual
 
Överlag en ganska bra deo, men kan behöva flera appliceringar under dagen för att svetten inte ska komma. Luktar gott.
 
7. Emma S. "Cleansing Facial Wash"
 
I början var jag väldigt glad över resultatet av denna ansiktsrengöring, men i slutet tyckte jag faktiskt att den har försämrat min hy. 
 
8. Benefit Porefessional
 
Förmodligen skönhetsvärldens mest hypade ansiktsprimer. Den förminskar porerna och lämnar efter sig en silkeslen yta, men sååå bra är den faktiskt inte.
 
9. H&M Lipbalm
 
Läppsyl med hint av ljusrosa färg. Bra pris!
 
10. H&M Body Splash "Mint"
 
Vem vill lukta mint egentligen? Jag vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag köpte denna. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: