Oktober Loppi Blogbag

Kategori:

[OBS! Ej skönhetsrelaterat inlägg.]

 
Häromdagen hämtade jag ut ett stort paket. Jag var fullt medveten om att jag inte hade beställt några stora grejer, så ni kan säkert ana min förvåning när postombudet gav mig denna gigantiska kartong. När jag kom hem rev jag upp paketet med spänning. Det visade sig vara en blogbag från Loppi. Det är en goodiebag fylld med produktnyheter för oss som bloggar. 
Paketet innehöll följande:
 
1. Croodarna på DVD. "Häng med på förhistoriens första, största och roligaste äventyr där Croodarna, världens första familj, ger sig ut på sitt livs resa när de tvingas lämna grottan som tidigare skyddat dem från alla faror."
 
Kommentar: Jag hade faktiskt inte sett denna film innan jag fick den i Loppis blogbag. En helt perfekt familjefilm med mycket humor! 
 
2. Barnängen Sensetive Deo 50 ml. "En effektiv, snabbtorkande och alkoholfri antiperspirant som ger deoskydd i 48h. Milt vårdande och passar dig med extra känslig hud." 
 
Kommentar: Den här har jag faktiskt inte hunnit testa ännu, men den luktar riktigt gott och jag ser fram emot att testa den. 
 
3. Santa Marias nya kryddblandning Coriander & Chili. "Kryddblandningen som kommer i en snygg och funktionell kvarn, ger en härligt frisk och aromatisk smak av bland annat chilli, lime, korianderblad, citrongräs och vitlök. Kryddan ger en asiatisk touch till din mat och passar utmärkt till kyckling, fisk, skaldjur, nudlar ochs sallader."
 
Kommentar: Jag använde den här kryddan när jag tillagade biffar. Det gav en spännande smak som i kombination med andra kryddor blev en riktig hit här hemma. 
 
4. Reztart, ett näringsrikt mellanmål med lågt GI. "Ett enkelt och gott sät att fylla på med näringsrik och långvarig energi."
 
 
Kommentar: Denna slank ner i magen så fort jag slet upp paketet, så att säga. Den smakade blåbär om jag inte minns fel. Helt klart ett bra alternativ till choklad eller andra sockerfyllda godsaker.
 
5. SweetDrops Stevia med chokladsmak från SweetLeaf. "SweetDrops är flytande stevia smaksatt med naturlig arom eller neutral. Prova att smaksätta yoghurten med bärsmaken, läsken med citron och glassen med choklad, eller hitta på din egen kombination."
 
Kommentar: Jag har hittills bara testat att hälla några droppar av Stevian i vatten. Det smakar faktiskt helt okej, men jag är säker på att det är godare med mjölk. Jag ser även fram emot att testa att baka med den.
 

Allt som allt var detta ett riktigt trevligt pressutskick med många härliga produkter. Jag tror att jag kommer att ha användning av allting faktiskt. 
 
MUMS!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: