Skönhets-bloppis!

Kategori:

Hejsan!
 
Eftersom jag ständigt samlar på mig en massa saker som jag ändå inte använder tänkte jag starta en Skönhets-bloppis. Det innebär alltså att jag säljer saker som jag inte har någon nytta utav.
 
Om ni är intresserade utav att köpa något så kan ni antingen skriva en kommentar eller skicka ett mail till: [email protected] 
 
Jag tar emot både betalning via Paypal och vanlig  bank. Jag samfraktar givetvis om du vill köpa flera saker.
 
 
ALLT PÅ BILDEN SÄLJES FÖR 80 KR INKLUSIVE FRAKT! (Vid snabb affär kan pris diskuteras!)

1. The Body Shop Peppermint cooling foot spray - testad 1 gång

2. Beautybird "Fly High" Active Foot Gel - oanvänd

3. rfsu - HAIR HELPER - Intim After Care som motverkar inåtväxande hår på bikinilinje, ben och i armhålor. Parfymfri. Ca 50% kvar.

4. Hawaiian Tropic Silk Hydration - testad 1 gång
 
 Elizabeth Arden Eight Hour Cream, 15 ml. Testad en gång.

Säljes för 35 kr inklusive frakt!  SÅLD!
 
 
Cowshed Cow Pat Moisturising Hand Cream, 50 ml. Helt ny.

Säljes för 50 kr inklusive frakt.
 
 
4 COLOUR EYE PALETTE, Helt ny,
 
Säljes för 10 kr + 12 kr frakt.
 
 
Puderborste från H&M. Testad 1 gång, men den är rengjord.
 
Säljes för 10 kr + 24 kr frakt.
 
 
~ 2 st. Borstar från EcoTools. Den ena är en ögonskuggsborste och den andra är en concealerborste.
Endast testade. Rengjorda givetvis.
 
30 kr + 12 kr frakt/st. CONCEALERBORSTEN SÅLD!
 
 Perfect Skin Total Covering Concealer, oanvänd.
 
Säljes för 15 kr + 12 kr frakt.
 
 
Ögonskuggspalett från Tew Cosmetics. Testad 1 gång.
 
Säljes för 5 kr + 12 kr frakt.
 
 
Ring säljes för 10 kr + 12 kr frakt. Storlek S.
 
e.l.f Flawless foundation - porcelain - ca 50% kvar.
 
Säljes för 30 kr inklusive frakt.
 
Anatomicals "Look, you've got chocolate all over your face" anti-stress face mask - oanvänd.
 
Säljes för 20 kr inklusive frakt.
 
 
Anatomicals "You need a blooming shower" Your nose smells rose, body cleanser. Oanvänd.
 
Säljes för 40 kr inklusive frakt.
 
 
 Figs & Rouge Lipbalm, coco rose - oanvänd.
 
Säljes för 35 kr inklusive frakt.
 
 
Öronhängen, säljes för 17 kr inklusive frakt.  SÅLDA!
 
Öronhängen, säljes för 30 kr inklusive frakt.
 
Lancôme Teint Idole Silky Mat foundation Beige Porcelaine 010. Använd ca 4-5 gånger.

Säljes för 140 kr inklusive frakt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: