Svartaste svart

Kategori:

 
 
Här kommer en sminkning som är i det svartaste laget. Jag tycker det är otroligt snyggt på andra, men jag själv trivs inte i det särskilt bra - trots detta är det en sminkning jag bär ofta. Dubbelmoral på hög nivå, skulle nog många säga. Inklusive mig själv. Men vad tusan, nu borde ju alla redan veta att jag inte har alla hästar i stallet och gör precis vad jag inte borde. 

För övrigt är det helt inne med sotade sminkningar nu i höst. Mörka, lite murriga färger är helt rätt! Så plocka fram era höstigaste färger både på ögon och läppar. Det är hett-hett-hett.
 
PS. Ni behöver självklart inte göra en lika dramatisk sminkning som mig - jag har full förståelse för alla där ute som INTE vill framstå som en drag queen. Men jag vill. Skämt åsido. Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: