Lösögonfransar

Kategori:

Som många av er förmodligen känner till så är jag ett fullständigt lösögonfrans-freak. Jag älskar dem och använder det gärna även till vardags. För en vecka sedan fick jag hem ett paket med 10 par lösögonfransar från eBay.
 
 
Och ja, jag är medveten om att detta inte är äkta MAC-fransar. Jag vet även att många av er är emot att gynna fake-branschen, men eftersom lösögonfransarna knappast kan innehålla några skadliga ämnen så tänkte jag ändå att jag kunde ge dem en chans. Och gissa vad? Jag älskar dem! 
 
Leveransen var superb och jag har inget att klaga på alls, förutom att de marknadsför sig falskt som MAC och att det verkar som att ögonfransarna ser ganska olika ut (jämför lösögonfransarna ovan) trots att de har samma nummer och ska vara samma modell. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: