Pressutskick: Basiderm Oil Control

Kategori:

Om ni undrar varför jag har varit så dålig på att uppdatera bloggen på sistonde så är det för att jag har varit i Berlin under 5 dagar. Men nu är jag back on track igen och har en massa trevliga saker att skriva om! Bland annat välkomnades jag av detta härliga paket från Shesocial när jag kom hem. 
 
 
Paketet innehöll två produkter från Basiderm från deras Oil Control-serie, nämligen Foam Wash som sägs vara en lugnande rengöring som samtidigt återfuktar huden med hjälp av dess låga ph-värde och 3-in-1 moisturizer som ska skydda, återfukta samt motverka glansig hy. 
 
 
Jag är väldigt nyfiken på hur dessa produkter kommer att reagera på min blandhy, och jag kommer att återkomma med recension när jag känner att jag har använt dem tillräckligt länge. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: