RECENSION: Kovas Cettua Brightening Facial Mask

Kategori:

 
 
 
Detta var min allra första bomullsmask - någonsin. Kan ni tänka er?
 
Till en början kändes det ganska läskigt, men samtidigt blir appliceringen mycket enklare än en vanlig ansiktsmask och man slipper onödigt kladd. Masken ska sitta på i 10-20 minuter och sedan ska man klappa in resten av innehållet i ansiktet utan att skölja av den. 
 
Personligen känner jag att denna ansiktsmask var lite för återfuktande för min hud då jag fick två finnar direkt efter användning. Men för den som har riktigt torr hy så passar denna nog riktigt bra. Jag såg ingen märkbar skillnad på min hy efter användning. 

En sak som jag stör mig på är att masken inte alls är anpassad efter mitt ansikte. Det var svårt att få den att stanna kvar i ansiktet. Och som ni kanske förstår så är Kovas Cettua Brightening Facial Mask ingenting jag kommer att investera i igen. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: