Dagens tomma!

Kategori:

 
1. REN F10 Smooth and Renew Peel Mask - 5 ml.
 
Detta är alltså en peeling-mask för att hyn ska bli stramare, ge strålande lyster samt rengöra hyn på djupet. Den doftar honung och mint. Inget för mig, alls. Jag kan inte märka av någon större effekt heller, och kommer därför inte att köpa den. 
 
 
2. VICHY Idéalia Day Cream
 
Rekommenderas varmt! Läs fullständig recension här.
 
 
3. Aussie 3 minute Miracle Reconstructor Deep Conditioner, For damaged hair.

Den här luktar alldeles underbart, som bubbelgum ungefär. Jag är förvånad eftersom jag har testat andra produkter från Aussie och då har jag inte alls fått lika gott intryck. Denna får dock betyget Väl Godkänt.
 
 
 
4. H&M CONCEALER
 
En helt okej vardagsconcealer, faktiskt. I alla fall under ögonen. På finnar och dylikt krävs en tjockare concealer. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: