Spraytan

Kategori:

Inför studenten vill jag gärna vara lite solbrun eftersom det är så otroligt snyggt att vara brun när man har vit klänning på sig. Jag vet dock med mig att jag inte brukar bli särskilt brun när jag solar naturligt, så förra veckan beslutade jag mig för att testa att göra spraytan i lagom tid innan studenten.
 
 
Resultatet blev dock inte som förväntat. Jag såg knappt någon skillnad alls, och det kändes verkligen som att jag kastade mina pengar i sjön. Som ni ser på bilden ovan fick jag en vit rand efter mina underkläder, som tydligt pekar på att jag faktiskt fick lite färg. Men kollar man noggrant på mina ben så ser man att hon bara har sprayat vid underkläderna för att man ska tro att man har blivit brun. Väldigt tråkigt, men jag får väl antingen gå till en annan salong och försöka åter igen eller ge mig på BUS.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: