Tomma produkter!

Kategori:

Oj oj oj - vad tiden går! Det är så himla mycket som händer nu i mitt liv. Skolan, jobbsökande och lägenhetssökande. Nu är det drygt 3 månader kvar till studenten. Helt ofattbart. Spännande och läskigt på samma gång. 


Åter till ämnet; här kommer några tomma produkter jag har använt upp på sista tiden. 
 
 
1. Philip B. African Shea Butter Gentle & Conditioning Shampoo for All hair types.
 
"Philip B African Shea Butter Gentle & Conditioning Shampoo
Parfymfri, krämig och mild &ndash ger nödvändig fukt till hår och hårbotten, elasticitet till torrt och sprött hår, glans och skydd mot UV-strålar. Passar alla hårtyper och hela familjen. Det låga pH-värdet gör den också säker för färgat hår."
 
Denna produkt tilltalade mig inte alls. Den torkade ut mitt hår väldigt mycket och jag kommer som ni kanske förstår inte att köpa den igen.
 
 
2. TBS Seaweed Mattifying Day Cream.
 
"En lättabsorberad, fettfri, geléliknande fuktighetsbevarare. Den motverkar att huden blir fet och blank samtidigt som den fuktighetsbevarar och balanserar. Får huden att kännas fräsch, ren, mjuk och smidig och ger den en matt yta."
 
Jag har ändrat åsikt kring denna ansiktskräm. Tidigare älskade jag den och satte den högt på min "favorit-lista", men nu när jag har testat så många andra ansiktskrämer så känns denna inte alls lika lockande att köpa igen. 
 
 
 
3. L'ORÉAL ELVITAL Volume collagen balsam 
 
"Elvital Volume Collagen balsam för platt och volymlöst hår kompletterar schamponeringen. Det slätar ut fjällen och reder ut håret perfekt utan att tynga ner det."
 
Mitt hår älskar detta balsam! Det blir så glansigt, fullt av volym och återfuktat. 
 
 
4. Banila co. CC Whitening Moisturizing Color Control Base It Radiant CC Cream
 
"A product where skin care and makeup becomes one and makes the dull skin radiant and whitened. Contains herb water complex making the skin moisturized, transparent and will maintain the skins natural tone creating soft and smooth skin. It also contains transparent powder transforming dull skin into radiant and beautiful skin. "
 
Denna CC-cream ger inte mycket täckning alls, men guuud vad bra den var på att täcka röda partier och rodnader. Jag använde denna som en primer under min foundation och det fungerade alldeles utmärkt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: