Å - Body Care Duschcreme (Limited Edition)

Kategori:

Nu har jag haft en liten paus från bloggen nu under julhelgen, men nu är jag tillbaka på fötterna igen! :-)
 
 
"Limited Edition serien består av fyra produkter; duschcreme, kroppslotion, handtvål och ”brun utan sol”. Förpackningen med Å:et har blivit starkt rosa och inspirationen till mönsterbilden har hämtats från en blomstrande sommaräng. Duschcreme, kroppslotion och handtvål har fått en fräsch och härlig sommardoft."
 
I min badrumshylla finner vi Å's Duschcreme. Den luktar supergott av ananas - ett absolut måste för ananas-älskare! Att förpackningen är väldigt fin att titta på är definitivt ett plus. :-) Å's Duschcreme finns att köpa hos Åhléns för 35 SEK. I alla fall i min närmsta Åhlénsbutik, trots att det bara är limited edition för vår och sommar. Jag tror dock att det bara är förpackningen som skiljer sig mot den ordinarie Å-duschcremen. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: