Små-prover under helgen!

Kategori:

När man åker bort är det bra att få plats med så mycket som möjligt, och är man bara borta ett par dagar kan man lika väl packa ner lite prover i väskan. 
 
 
Nivea Purifying Wash Gel var en helt okej produkt, varken sämre eller bättre än en vanlig rengöringstvätt. Den torkar inte ut huden, så jag tror att den även passar personer med känslig hy.
 
 
 
Jag tycker att håret blev rent och kändes återfuktat av KORRES Shampoo Aloe And Sopwort, så kanske att jag borde ta en närmare titt på denna framöver!
 
 
SUPER AQUA OXYGEN MICRO ESSENCE PEELING MISSHA var helt klart stjärnskottet av dessa tre. Både jag och C testade den och tyckte mycket om den. Huden blir ren, återfuktad och för att inte tala om sammetslen! MISSHA är ett koreanskt kosmetik-märke som sägs ha många bra produkter. Mycket möjligt att jag spanar in denna vid ett senare tillfälle också. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: