Dagens tomma!

Kategori:

 
1. Parfym från Star Nature.
 
Luktar en blandning utav kiwi och citron. Riktigt fräsch och god! Rekommenderas till den som dras till fruktiga dofter. Plus för det plånboksvänliga priset!
 
 
2. Mini-prover från Viva La Juicy Couture parfyme.
 
Säger bara ett ord: MUMS.
Den luktar sååå gott. Men jag har så otroligt mycket parfymer som jag måste göra slut på först innan jag köper några nya. :-)
 
 
3. PANTENE - Instant Nourishing Spray, Fine Hair. 
 
Jag har inga speciella åsikter kring denna produkt, den luktade gott och gjorde vad den skulle. Det är ett balsamspray som ska reda ut tovor osv. Jag fick en känsla av att mitt hår blev aningen tunnare med denna produkt, men jag är inte säker på om det beror på just det.
 
 
4. MaxFactor FACEFINITY, All day flawless, warm almond 45.
 
Den täcker väldigt bra, men den var alldeles för rinnig för min smak. Den är dryg och innehåller SPF20. En negativ sak är att om man vill bättra på med foundationen på ett visst ställe så blir det kakigt och fläckigt. Kommer förmodligen inte att köpas igen.
 
 
5. Compact Powder by H&M, 11 IVORY MIST.

Alla verkar ha delade åsikter kring H&M's egna smink. Personligen tycker jag att det mesta funkar, med tanke på priset. En sådan produkt som funkar är Compact Powder som faktiskt levererar oväntat bra i jämförelse med andra puder i högre prisklass. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: