RECENSION: MAC Lustre Drops - Sun rush.

Kategori:

 
MAC Lustre Drops är en vattenbaserad highlighter/flytande bronzer som ger fin lyster och färg till hela ansiktet eller utvalda partier. MAC själva beskriver Lustre Drops som ”flytande solsken”.
 
Lustre Drops är en multi-produkt. Du kan använda den både för att blanda den i din foundation för extra lyster, eller att "smeta på" krämen på utvala partier som highlighter, alternativt bronzer. Jag har testat båda, men jag föredrar personligen det sistnämnda. 
 
Mitt första intryck av denna produkt var att den var väldigt dryg. Egentligen inte så förvånadsvärt med tanke på att alla MAC's produkter brukar räcka länge, men ändå. Jag - som älskar att överdriva när det gäller make-up, är dessvärre inte särskilt imponerad av denna produkt. Jag vill gärna ha dramatiska skillnader, och då tycker jag ändå att ett vanligt solpuder gör ett bättre jobb för ändamålet än den här. Om du föredrar en naturligare finish så kommer Lustre Drops förmodligen passa dig utmärkt! 

MAC Lustre Drops kostar 230 kronor - 18 ml och finns att få tag hos KICKS eller Åhléns i vissa städer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: