Dagens sminkning!

Kategori:

 Hej hopp sötingar!

Idag har jag använt Pierre René's Sweet Berry gloss i nyans 27 samt Viva la Diva's Vampire Red 84 på läpparna.
 
På ögonlocken har jag Too Faced's shadow insurance eye shadow primer, H&M's vita skimmerskugga, H&M's vita kajal, Too Faceds lashgams mascara, KUBISS Fine Eyeliner och Viva la Diva's Mix & Match Eyebrow color 2. Blonde.
 
Som bas har jag använt mig utav Too Faced's primed & poreless faceprimer, Everyday Mineral's Matte Base Foundation i färgen Light Neutral och slutligen Everyday mineral's Finishing dust powder. Och vifår inte heller glömma mitt solpuder från Viva La Diva som utgick för ett tag sedan. 
 
Som vanligt har jag väldigt svårt för att snacka framför kameran, och ännu värre är det att försöka se seriös ut när man ska visa fejset. Var därför beredda på diverse lustiga ansiktsuttryck under videon. Haha! ;-)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: