Parfym-och-deobyte!

Kategori:

Japp, äntligen är det dags för mig att byta parfym och deo! Jag är så envis att jag alltid måste använda upp mina produkter innan jag byter till en ny. Imorgon blir första gången jag testar dem, så ev. recension får komma lite senare. ;-)
 
Min gamla parfym, Miss Sensible:

Denna parfym luktar fasansfullt gott enligt mig. Kvinnligt, sensuellt och... kryddigt. Flaskan är väldigt elegant också. Jag dras till färgstarka parfym-flaskor har jag märkt. Parfymen innehåller (eller snarare innehöll :-D ) 100 ml och är väldigt dryg. Enligt beskrivningen ska den dofta en mix utav bergamott, citron, mandarin, ingefära och ylang-ylang som ger ett varmt och pudrigt intryck på huden. Rekommenderas varmt!
 
 
Min nya parfym, Star nature "Kiwi":
 
Denna parfym har jag då inte testat riktigt än, men på handen luktar den riktigt spännande. En blandning mellan kiwi och citron. Återkommer troligen med en recension på denna längre fram. Jag har använt flera parfymer från märket och tycker om i stort sätt alla deras dofter som jag har prövat, så jag tvivlar på att jag inte kommer att tycka om denna. :-)
 
Min gamla deo, Cien bodycare Roll-on Deoderant "Natural Flower":
 
Tro det eller ej, men denna deoderant har jag faktiskt köpt på LIDL för 10:- när jag inte kunde ta mig någon annanstans vid just det tillfället och var i desperat behov utav en ny deo. Jag är helt galen i doften, och jag måste säga att trots många besvikelser när det gäller deoderanter, så håller denna verkligen måttet. Den känns fräsch vid applicering och håller bättre än alla andra deoderanter jag någonsin testat. Den svider inte under armarna efter rakning heller, vilket är ett stort plus. Kanske har att göra med att den innehåller 0% alkohol. 
 
Min nya deo, CATSUIT - "For women":
 
När jag provluktade på den i butiken kände jag direkt att det var motsvarigheten till Miss Sensible, fast som spraydeo. Jag blev alldeles förälskad i doften och var tvungen att köpa den på en gång. Återkommer troligen med recension på denna inom kort också!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: